Autor Wątek: 1.8 TFSI CJEB 170 skubanie w przedziale 2-3 obrotów.  (Przeczytany 260 razy)

Offline kristof_lowa4

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 44
  • Rocznik Auta: 2013
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Opolskie
1.8 TFSI CJEB 170 skubanie w przedziale 2-3 obrotów.
« dnia: Sierpień 01, 2020, 11:13:28 am »
Mam problem od czasu zakupu a5. Mianowicie:
auto przy pełnym bucie lubi lekko szarpać powyżej i poniżej tego przedziału nic się nie dzieje. Przy lekkim przyśpieszaniu też tego nie ma. Rozrząd i sprzęgło dwumas wymienione 30tyś km temu. Świece są nowe. Cewki też. Przepustnica czysta. Błędów brak. Może magnesy wałków?

Offline Gekon123

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Imię: Wiktor
  • Miasto: Wawa
  • Rocznik Auta: 2012
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Małopolskie
Odp: 1.8 TFSI CJEB 170 skubanie w przedziale 2-3 obrotów.
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 10, 2021, 21:04:43 pm »
Tez to mam. Rozwiazales problem? Pozdro

Offline kristof_lowa4

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 44
  • Rocznik Auta: 2013
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Opolskie
Odp: 1.8 TFSI CJEB 170 skubanie w przedziale 2-3 obrotów.
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 10, 2021, 21:12:27 pm »
Wymienilem magnesy nic nie dało.

Logi doładowania w porządku. Myslalem ze to zawór DV w turbo ale laduje równo cały czas.

Nie mam za bardzo pomyslu. Moze wtrysk.

Offline brony777

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 196
  • Rocznik Auta: 2009
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: 1.8 TFSI CJEB 170 skubanie w przedziale 2-3 obrotów.
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 11, 2021, 09:02:00 am »
U mnie w 4.2 fsi było tak że przy lekkim dodawaniu gazu szarpał przy ok 2800 okazało się że był trochę nieszczelny dolot objawiało to się bardziej przy zimnym silniku przy ciepły jak się kolektor rozgrzał to się uszczelniał i nie było tak dużego defektu. Podobno można znaleźć nieszczelności przez wpuszczanie dymu pod ciśnieniem.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15